21.gs mārketinga pakalpojumu klāsts, ar ko tad tie atšķiras savā starpā?

Katrs, kas jau ir izveidojis savu interneta lapu vai arī online iepirkšanās platformu, tomēr ir saskaries ar tādu jēdzienu kā seo stratēģija. Arī tad, gadījumā ja Jūs neziniet saīsinājumu “SEO”, kas apzīmē mājas lapu optimizāciju priekš meklēšanas pārlūkiem, intuitīvi tiek uzminēts paša jēdziena nozīme. Tad tiešām – kas ir seo?

Vienkāršiem vārdiem, iedomāsimies situāciju, kad esiet sataisījis sev tīmekļa resursu – vietni, kā arī Jūs gribat, lai cilvēki to atrastu un apmeklētu. Tieši priekš tā būs izvēlēta SEO mājas lapas optimizācija. Viennozīmīgi tā būs sava veida stratēģija, kur ir vienots rīcību komplekss, kas aizved pie tā, kad Jūsu lapa tiek galvenajās pozīcijās mekletājprogrammās.

Uzzini vairāk – http://rezekneszinas.lv/lv/Komercinformacija/1/11713/SEO-strategija-pandemijas-laika-Ieteikumi-ka-to-uzlabot

SEO rašanās posmi

Mēģinot meklēt, kā uzsāka darboties digitālais mārketings un seo optimizācija, var norādīt, kā tas pakāpeniski pārtapa tieši no neveiklā ieroča par augsti tehnoloģisku instrumentu. Rašanās periodā SEO optimizācija ir izgājusi sekojošus galvenos posmus:
• līdz 1998. gadam – sākuma posms. Tad mājas lapa bija popularizēta, pielietojot surogātpasta atslēgas. Uz šodienu, ievērojot mūsdienu reklāmas tehnikas, šī tehnika izskatās “slikta” jeb pilna ar SPAMu;
• 1998.-2009. sākās PageRank periods. Google meklētājs bija ieviesis šādu algoritmu, mēģinot noteikt interneta lapas vietu, balstoties uz to saišu skaitu, kas tad ir uz doto lapu online vidē;
• Kopš 2009. gada seo optimizācija saka prasīt daudz lielāku vērību. Meklētājprogrammas uzsāk karu ar saitēm un arī ievieš rangu faktorus. Ar šo brīdi nepieciešama kvalitatīva satura un labi izdomātas mājas lapas struktūras izveide, tāpēc kvalitatīva mājas lapas optimizācija sāka prasīt vairāk laika un resursu;
• Tieši 2016.gads bija gads, kurā galvenās meklēšanas programmas sāka ieviest algoritmu ranga paketi. Online vides pārziņiem beigās palika skaidrs, kad tiem bez pārtraukuma jānosaka, kādi atslēgas vārdi ir visatbilstošākie, jāpadara vietne ērtāka, jāpapildina to ar augstas kvalitātes kontentu, jāstrādā pie paša koda optimizēšanas kā arī jāuzlabo lapas noformējums.
Lielais pārveidojumu ātrums digitālajā mārketingā sniedz iespēju secināt, ka ir vajadzīgs izsekot jaunākajām informācijas ziņām meklēšanas programmu popularizēšanas sfērā, tādējādi mājas lapu izstrāde tika pilnīgi citā līmeni. Tiešām tikai tādā veidā var sasniegt augstu reklāmas efektivitāti.

Mūsdienu biznesa haizivis – digitālā mārketinga aģentūra, kas zina kā strādāt

Nenoliedzami, seo optimizācija, kā jau ikviena cita lieta, ir apgūstama. Bet, tāda lieta nemaz nav vienīgi pašas lapas seo optimizācija, standartā seo pakalpojumi ietver kompleksu pakalpojumu klāstu, kuros tiks piesaistīts ievērojams profesionālu daudzums. Visbiežāk seo speciālists, ir tas cilvēks, kā uzdevumos ietilpst seo audits un stratēģija, savukārt, mājas lapas izveide ir jau pārējo cilvēku uzdevums. Tagad eksistē ne viena vienīga digitālā mārketinga aģentūra, kas spēj piedāvāt apjomīgu pakalpojumu klāstu, ļaujot Jums iespēju pat nopelnīt uz mājas lapām, kur var tikt izmantota, piemēram, google reklāma. Tāpēc šeit nebūs ekonomijas jautājums, būtu jāmeklē tā reklāmas aģentūra, kas ir jau sevi parādījusies un kuras projekti veiksmīgi darbojas tirgū. Līdz ar to svarīgākais būtu jāatceras, ka mārketinga pakalpojumi ne visu laiku ietver sevī arī optimizāciju, līdz ar to jāizpēta tieši digitālais mārketings un arī tajā strādājošie speciālisti.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *