Tehnoloģijas mūsu ikdienā ienāk ar vien vairāk un vairāk, tālab tās tiek izmantotas jebkur, tostarp tās veiksmīgi kalpo uzņēmējiem, lai iepazītu savus klientus. Jebkura stila uzņēmējdarbība ir virzīta uz peļņas gūšanu, tālab savu pircēju iepazīšana ir vitāli svarīga. Programmatūra un tehnoloģiskās iespējas šodien palīdz un lieliski kalpo savu pircēju apzināšanai kā arī, apvienojumā ar veiksmīgu mārketinga stratēģiju, varētu sniegt labus rezultātus. Reklāmas un pr pakalpojumi tiek pielāgoti nepieciešamībai, tāpēc reklāmas uzņēmumi Latvijā sniedz daudz dažādu opciju klientu sasniegšanai.
Digitālie reklāmas un pr rīki pastāvīgo pircēju piesaistei.
Reklāmas un sabiedrisko attiecību pakalpojumi tiek iedalīti vairākās grupās, lai tos varētu veiksmīgāk piemērot nepieciešamajām pircēja vajadzībām. Digitalizācijas laikmets ļauj savus klientus uzrunāt tieši. Kā piemēram, sms mārketings kā arī mobilais mārketings. Klientiem regulāri tiek izsūtītas dažādas informatīvas īsziņas par pakalpojumiem, akcijām un arī piedāvājumiem, ietverot saites uz interneta vietni. Vispopulārākais ir e pasta mārketings, kad tiek izsūtītas e-pasta vēstules ne tikai ar reklāmām kā arī aktualitātēm, bet pircējiem ir iespējams abonēt regulāru, aktuālo ziņu iesūtīšanu e- vēstuļu kastītē. 2018. gada maijā stājās spēkā jaunākie datu aizsardzības regulas grozījumi, kuri plašā mērā ietekmēja digitālā mārketinga funkcijas visā pasaulē. Lojalitātes programmas bija viena no tām reklāmas un sabiedrisko attiecību sastāvdaļām, uz kurām vislielāko iespaidu atstāja jaunā GDPR regula. Lai izveidotu sekmīgu mārketinga stratēģiju, liela loma kļūst dažādām datubāzēm kā arī ziņām ko par sevi bieži sniedz mērķauditorija.
Lojalitātes programmu īstenošana.
Lojalitātes programmas ir vēl viena liela mārketinga pakalpojumu grupa, ar ko saskaramies katru dienu. Lielveikalu ķēdes un arī lieli pārdevēji ir visaktīvākie lojalitātes programmu ieviesēji. Paskatoties makā vien, redzēsim vismaz piecas dažādas plastmasas atlaižu kartiņas, kurai katrai ir dažādas funkcijas. Kamēr spēkā stājās jaunā informācijas regula, daudziem lojalitāšu programmu dalībniekiem bija nepieciešams atjaunot savus datus. Lai process noritētu raitāk, uzņēmēji aktīvajiem pastāvīgajiem klientiem piedāvāja dažādus bonusus, kas izpaudās kā atlaides pirkumiem.
Mārketinga speciālista loma uzņēmuma aktivitātēs.
Pareiza reklāmas un pr kanālu izvēlēšanās kā arī lietošana ir panākumu atslēga, tādēļ būtiski saprast, kas ir piemērotākais konkrētajam plānam. Ja mārketinga rīki tiks izvēlēti neatbilstoši, klients tos uzskatīs par spamu un arī visticamāk ignorēs vai izdzēsīs visu savu informāciju no servisa sniedzēju datu bāzēm. Lai tas nenotiktu, aicinām izvēlēties reklāmas firmas Latvijā, kas piedāvā caurskatāmu un perfekta izpildījuma servisu klāstu.