Kā SEO palīdz sasniegt vairāk klientu online?

Katrs, kurš ir sataisījis sev mājas lapu vai arī online veikalu, tad ir saskaries ar tāda veida jēdzienu kā seo optimizācija. Arī, ja Jūs pirmo reizi redzat saīsinājumu ”SEO”, kas jau nozīmē mājas lapu optimizāciju priekš meklēšanas pārlūkiem, intuitīvi tiek uzminēts paša jēdziena nozīme. Tad kas ir seo? Mēģinot izteikties saprotamāk, iedomāsimies situāciju, kad esiet sataisījis sev interneta resursu – mājas lapu, un Jūs gribat, lai visi to atrastu unn gribētu apmeklēt. Konkrēti priekš tā tiek izvēlēta SEO mājas lapas optimizācija. Viennozīmīgi tā būs sava veida rīcības shēma, kurā ir vienots darbību komplekss, kas aizved pie tā, kad Jūsu vietne tiek līdera pozīcijās meklēšanas programmās.

Vairāk lasi – https://www.ntz.lv/reklamraksti/digitalais-marketings-tavam-biznesam-rudens-sezona-ko-pirceji-mekle/

Seo optimizācijas attīstības etapi

Vienlaicīgi ar pamata meklēšanas programmu parādīšanos tālajos deviņdesmitajos gados daudzi dalībnieki izprata, ka viņiem ir jāizpēta meklēšanas programmu algoritmi, lai palielināt trafiku, kā arī klientus saviem resursiem. Tajā periodā uzradās izpratne tieši par to, kas ir seo un arī to priekš kam tas būtu nepieciešams, kā arī parādījās tāda veida profesija kā “seo speciālists” – tie bija cilvēki, kas profesionāli nodarbojās ar vietņu SEO reklamēšanu. Šinī laikā pamatā bija pietiekoši ar kādu SPAM veidīgu tekstu ar atslēgvārdiem, lai atrastos augstās pozīcijās.
Jau 1998.gadā Google meklētājprogramma izdeva PageRank algoritmu, kas pilnīgi visu izmainīja. Sekojot Google, tad arī Yandex 1999.g. izstrādāja TIC algoritmu. Abi algoritmi tiešām bija viens otram līdzīgi un pamatojās uz lapas svaru. Lielu svaru uzsāka ņemt mājas lapas optimizācija.
Kopš 2012. gada meklēšanas programmas uzsākušas sīvu karu ar saišu spamošanu. Tas sākās ar Google Penguin algoritma izstrādi 2012.g. Tad jau 2014. gadā Yandex visiem paziņoja, ka pilnībā atspēkoja linku svaru uz reitinga formulu, pie tam 2015.g. izlaida Minusinsk filtru, kurš sodīja par saites surogātpastu.
Pēc aptuveni 2015.g. katrs seo speciālists jau saprata, kad spēles noteikumi jau ir pavisam mainījušies. Šobrīd ir deklarēti vairāk nekā astoņi simti faktori, kas ietekmē pozīcijas reitinga formulā. Taču vienīgā metode, kā mūsu laikmetā sasniegt meklēšanas rezultātu pirmo lapu, ir sistemātisks un grūts darbs lapā, kura pamatā būs labi pārdomāta seo stratēģija.

Seo, vai arī kā var atrast labu speciālistu?

Taja brīdī, kad Jūs nonācāt pie secinājuma, ka Jums ir nepieciešama kvalificēta reklāmas aģentūra, ar ko sākt savus meklējumus? Ne visu laiku tā reklāmas aģentūra būs labākā, kura jau ir lielākā, kā arī parādās TOP-3 sarakstā, jo visbiežāk lielās kompānijās pastāv tik ļoti daudz projektu, ka lielākoties notiek procesu automatizācija, kura dažreiz nav tas labākais. Pēc tam, kad sameklējāt tādu servisu, kas Jums visvairāk patīk, mēģiniet uzzināt, kādi tieši seo pakalpojumi tiks piedāvāti, kā arī kāds ir speciālistu sastāvs. Ir labi, ja eksistē tāds seo speciālists, kura pienākumos ir mājas lapas seo audits, bet pēc tam profesionāli izstrādāta seo stratēģija. Savā pamatā digitālā mārketinga aģentūra var būt arī neliela, taču tajā var strādāt profesionāli speciālisti, kas ar individuālu pieeju pienāk klāt ikvienam uzdevumam. Ļoti labi, kad pakalpojumos jau ir mājas lapu izstrāde, tā kā tādējādi lapa var tikt jau no sākuma sataisīta gudri. Uzziniet paši priekš sevis, kas ir google reklāma, tā kā šis jau ir vēl viens papildus veids, kā var nopelnīt no savas lapas. Šodien konkrēti digitālais mārketings jau ir tāda lieta, uz kuru ir jāliek akcents, jo tas palīdzēs nopelnīt un iegūt pastāvīgu klientu loku. Tāpēc šeit pareiza mārketinga aģentūra jau ir svarīgākais faktors, kur izvēlēšanā jāpieiet īpaši cītīgi.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *