Šodienas pasaulē potenciālā patērētāja ietekmēšanas veidi strauji mainās. Viens no izplatītākajiem rīkiem pēdējos gados kļuvis ciparu mārketings, kas var ne vien savākt tiešu un objektīvu nepieciešamo informāciju auditorijai, tad pat izsekot brenda vai preces digitālā mārketinga rezultātiem.
Integrēta pieeja ļauj pielietot labākos mārketinga veidus. Ciparu mārketings ir produktu un servisa digitālais mārketings, izmantojot digitālās tehnoloģijas. Šīs jomas rezultātivitāte ir apvienota ar tuvu mijiedarbību ar klientiem un mērķa auditorijas blīvumu, kur galvenais kanāls ir SEO pakalpojumi.
Uzzini vairāk – https://seomedia.lv/pakalpojumi/web-izstrade/
SEO optimizācija radās kopā ar meklēšanas lapu uzlabošanos 90-to gadu vidū. Toreiz meklētājprogrammas izvēlējās resursus pēc vienkārša principa – vērā tika ņēmti tikai tie konkrētie vārdi, kuri bija lapu rakstos. Tādā veidā SEO pakalpojumi līdz pat 1998.gadam ir vien atslēgvārdu miskaste. Meklējumu rezultāti bija briesmīgi kā arī neērti auditorijai, tā kā pirmajās lapās bija nevajadzīgais. No divdesmitā gadsimta 98. un līdz 21.gs. devītajam. gadam iesakās PageRank ēra. Tas ir Google meklētāja izveidotais algoritms. Tas uzskaitīja mājas lapas vietu meklēšanas variantos, pamatojoties uz skaitu saitēm interneta vidē. Šī procesa metode nesasniedza vēlamo, tā kā seo stratēģija darbojās lai veicinātu to, ka labākās pozīcijas sasniedz tie, kam bija daudz vairāk līdzekļu saišu pirkšanai. Kopš šī gadsimta devīto gadu SEO stratēģija tapa likta uzmanīgai attieksmei. Google ieviesa ranžēšanas rīkus, kas cīnījās ar linkiem kā arī miskastes tipa informāciju, no šī laika seo speciālistam jāvelta lielāks laiks, īstenojot vietnes realizēšanu pie tam japievērš lielāka vērība struktūrai un kontentam. Divi tūkstoši sešpadsmitajā gadā tīmekļa seo lietpratēji finālā nonāca pie atziņas, kad vislabākais risinājums ir padarīt labāku mājas lapas lietošanu, kontekstu, kopējo izskatu kā arī optimizēt lapas kodu. Pamata secinājums, ko varētu izdarīt no tik straujām pārmaiņām, ir sekot līdzi šodienas mājas lapas optimizācijas aktualitātēm
Ciparu reklāmas aģentūra
Tā kā jau ir pieaudzis tirgus vajadzība tieši pēc digitalā mārketinga speciālistiem, parādās diezgan daudzas mārketinga aģentūras, kur uzsāk specializēties tieši uz SEO. Šeit visbiežāk tiek iekļauti gan seo audits, ar kura līdzdalību iespējams izprast pilnīgi visus mājas lapas darbošanas plusus kā arī vajās puses. Tā arī izprast, kas ir tas, kas tieši liedz konkrētajai lapai pārvarēt savus sāncenšus. Pēc tam tiks sagatavota seo stratēģija kā arī piemeklēti konkrēti mārketinga pakalpojumi, kas ļauj izdarīt labas kvalitātes seo optimizāciju. Turklāt daži speciālisti var veikt arī tādus papildus servisu piemēram, kā mājas lapu izstrādi, tas ļautu interesentam tikai griezties pie attiecīgā mārketinga aģentūras darbinieka, kurš varēs nodrošināt Jūsu uzņēmumam visstiprākās vietas google reklāmas pasaulē.
Vai pat man ir vajadzīgs SEO?
Mājas lapu izstrāde un google reklāma pakārtota digitalā mārketinga stratēģijai ir pareizs veids kā palielināt savas uzņēmuma mājaslapas apmeklētību, piemēram, lietojot kontekstuālo reklāmu vai arī sociālo tīklu lietošanu, reklāmas aktivitātes kā arī cilvēka pūļa mārketingu. Paaugstināšanas variantu izvēle ir ietekmējama no biznesa projekta tipa, galvenā mērķa un īpašnieka finansēm. Taču konkrēti par digitālā marketinga galveno daļu tiek uzskaitīts Search Engine Optimization. Standartā pārbaudīta pie tam daudzsološākā rīku metode jau ir mājas lapu optimizēšana saskaņā ar meklēšanas programmām. Ņemot vērā to, ka šajā darbībā vietne tiek attīstīta un papildināta. Ja mājas lapa patur vienu no pirmajam vietām vadoties pēc pieprasīta atslēgas vārdiem, tad Jūsu vietni visu laiku skatīsies jauni un jauni apmeklētāji. Turklāt drīkst droši apliecināt, ka SEO stratēģija bez šaubām atmaksāsies.